Aggressiv?

Äsch, jag orkar inte bloggfan får se ut som den gör nu. Må designen brinna i helvetet... eller något like that. Dålig dag idag. Är trött och grinig. Dels för att jag ätit för lite idag, dels för att jag sov för lite inatt. För lite av något resulterar i för mycket av något annat, och i mitt fall är det gnäll.
Nu har jag verkligen bestämt. Tre veckor nyttigt, tre veckor med lite mat och alldeles för mycket träning. Låter bra. Älskar kontrollen nu när det sker andra saker i mitt liv som jag inte kan kontrollera. Tack som fan för den liksom.

Återkommer mer ikväll.
Nu måste jag gå och sköta mitt jobb.

Mat hittills (klockan är halv sex på kvällen här): flingor, mjölk, äpple, vattenmelon, ett knäckebröd
Träning: Simmat 1250meter, promenad 1 timma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0