Passing by

Klockan tickar, och jag kan inte låta bli att titta på den. 00.43, alldeles för sent för att skriva någonting vettigt. Min kropp är trött, den skriker efter sömn. Men likt fan så ska jag ändå sitta uppe. "Kroppen får lida när hjärnan är dum". Något som min mamma sa till mig när jag var mindre. Sanna ord.

Känner mig lätt delad inför att skapa en ny blogg. Samtidigt smakar den förbjudna frukten sötast. Vilja och styrka, gör det mig fördärvad? Kan man ha flera mål som går åt olika håll? Vill... vill inte...

Jag förstår att allt det här blir en enda rebus för er läsare (obefintliga vid detta tillfälle). Jag lovar dock att upplysa er imorgon. Komma med lite klarhet med vem jag är och syftet. Min plan är dock att behålla denna bloggen anonym, till den grad det går. Samtidigt är jag väldigt privat i allt vad jag skriver, så man vet aldrig.

Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0